Selasa, 8 Jun 2010

Hari Pertama Bengkel Pra-UPSR.

Assalamualaikum w.b.t,

Pertama sekali, aku nak ucapkan berjuta-juta, ribu-ribu dekat Cikgu Eka @ Fatima Syafiqa. Cikgu ni yang banyak ambik gambar kitorang. Serius, belajar dengan cikgu ni sambil menjawab boleh dapat bintang. Dan siapa kumpul banyakkkkkkk bintang, cikgu bagi hadiah. Tapi, cikgu... =(

Okey kita start.

Hari Pertama Bengkel Pra-UPSR




Syuhada sempat lagi betulkan tudung, ;D









Sempat lagi aku dengan 'Athifah 'cari fasal'. HAHAHA


Hidayahhh... Kenapa tutup muka tuu?







Ni lagi sorang...Haish ;p Irfan, kenapa tutup muka tu? HAHAHA :P





Cehh Fikri =p Sempat lagi posing simple. Senyum jaa hang.



Gambar-gambar di atas selepas rehat. Masa tu, cara-cara menjawab kertas Bahasa Melayu 2. Penceramah dia? Cikgu Maryatul. Masa sebelum rehat, aku, 'Athifah dengan Ain duduk depan. Entah, kenapa tukar. Haishhh.

Memang besttt. Dengan ceramah cikgu, dengan 'Athifah yang gila-gilanya [Aku tak cakap gila ok!], Ain dengan kura-kuranya. Dia bawa kura-kura. Tak percaya?

Tunggu jawapannya selepas habis entri ni. HAHAHA.

Banyak kerenah kitorang masa rehat kedua tu. Dok bising jaa. Cikgu pun dah taktahu nak buat apa. Terus tanya macam ni, "Ada siapa nak ganti cikgu?" Diam semua. Ada lagi yang bising. Memang tak reti bahasa betul. Haiyooooooooooooooooooooooooooo.

 Err, okeylah. Aku nak 'choww' dulu. Err, nak tahu apa jawapannya? Kenalah percaya. Sebab diaa bawa kura-kura mini patung keychain laa. Hahaha. =p Cau cin cau. Aku nak makan cikedisssss.

Kredit pics; Cikgu Eka Cikgu Eka :)

2 ulasan:

• Alya • berkata...

nyaris2 diriku trtipu. keychain kura2 keee.. :P

Farahani berkata...

Kak Alya,

Hahah. :p Haah. Abang diaa belikan untuk dia. :D