Jumaat, 16 Julai 2010

Agak-Agak Korang , Nak Pilih Apa Ehh ?

Assalamualaikum w.b.t,



Lama sangat aku tak memberita. Haha. Kesiannlahh pulak tengok blog yg tak tukartukar layout sejak awal tahun (iye keee?). Okey okey. Hari ni saya update yea. Sambil-sambil tu saya nak minta tolong pembaca sekalian. (Guna ayat skema lahh kejap. Haha)

Sebelum tu, Spain menang Fifa World Cup 2010. Haha. Lambat bagitau. Walaupun 1-0, aku rasa tulahh perlawanan yang agak sengit -.-' ? Kita continue! Sambung sambung!

Aku ingatkan nak tukar tajuk blog lahh. Pernah jugakk terpike nak tukar tapi takde mase. Amboii, takde maselahh sangatt T____T


Ada yang aku dapat sendiri. Antaranya,


1# Cookie Monster Rawr T__T
-Biskut, biskut, biskut

2#Lompat Tinggi-Tinggi!
-............

3# Budak Tahun 5
-Ini kisah seorang budak tahun 5

4# Asam Garam Hidup
-.............

5# Flashback Story ?
-Memories In Mind ?

Still Sketsa Cerita Ini? (:

Idea yang memang tak boleh blahh. Hahaha. Lagi-lagi yang pertama. Macam budak-budak T__T Sedih sebab tak dapat pike yang lagi bagusss huhu.

Kalau korang ada idea gilagila dan best, bolehlahh bagitau and then, mungkin nanti aku akan taip semula dekat sini. Pilih mana yang berkenan. Kalau tajuk tu pilihan terbanyak, mungkin aku ubah. Nanti siap edit blogspott. Lama tak editt. Rinduuuuuunyaaaaaaaaaa.

P/s: Esok aku ke PDDDDDDDDD. Lamaaaaa takpergi (: Ada familyday. Tak sabarrrrrrrr.

Tiada ulasan: