Isnin, 16 Mac 2009

Panggilan Nama DJ

:a::s::s::a::l::a::m::u::a::l::a::i::k::u::m:



Selamat Pagi buat semua para bloggers.


Ini ada pemberitahuan awam...




:p::a::n::g::g::i::l::a::n:


Nama aku Farahani.Bukan DJ Farahani.Dan aku tidak mempunyai cita-cita pasal DJ.DJ itu aku letak dekat nama aku saja-saja.in_love


Panggil aku Hanie.Sebab aku ada adik nama Hana.Kalau panggil Farah,tahulah kan..


Oh!Entri semalam,sudah buat undian?Kalau belum,cepat-cepat! Sekarang sudah ada 2 undian.Undian itu ditujukan kepada Badminton.Ayuh!Jangan berlengah lagi!



:s::w::i::t::c::h:
:o::f::f::l::i::g::h::t::s:

Hmm,berita ni aku jumpa di sini.
Sila tutup lampu anda..

Pada tarikh 28 Mac,pukul 8.30malam
Satu jam saja.
Kalau mahu tahu lebih lanjut,sila tekan link di atas.
Tutup!Maknanya tutup lampu blog juga!Ahaks...


Salam,
A.K.U

3 ulasan:

LoliLalaLen berkata...

akk panggil farah je..x besa panggil Hanie...

DJ Farahani berkata...

Salam,


Hehehe..Lainkali biasakanlah panggil Hanie.Saya pun tak biasa nak panggil Hanie.

Kak Nia berkata...

Kak Nia pun mati-mati ingat DJ tu sebab Farah nak jadi DJ.