Sabtu, 28 Mac 2009

Pesta Buku Kembali Lagi!Yeea!



Assalamualaikum,oh!Lamanya aku tidak mengupdated blog!Sudah berapa hari!Huh!=P

Eh!Perasan tak?Layout blog ni dah berubah!Warna hitam.Sebenarnya blog kak Balqis pun warna hitam..Tapi maaf sebab sama.Hehe!

Nak minta tolonglah kAk Balqis!

Kalau tak repoting!(Menyusahkan)

Muzik akak petik dari UTUbe.Kalau nak buat lagu macam akak?
Sekarang saya sudah jumpa 2 orang yang mampu membuat muzik dengan menggunakan utube termasuk akak!


*Saya tak paksa ya!Kalau tak menyusahkan akak.=)


Yay!Ada berita baik!Saya petik daripada blog Kak Balqis!Seronoknya!
Nak tahu?


Berita Terkini

Buku:reading:-Pesta buku akan diadakan pada Bulan 4 di PWTC.Saya berharap semua orang dijemput hadir.Hahaha!Seronoknya!Jumpa di sana!-DJ Farahani

Klik Gambar di atas untuk tumbesaran.


Saya tengah kumpul duit ni!Nak beli novel,majalah...(Tamaknya.Muahaha!)

Siapa yang pergi?Siapa yang tak?
Insya-Allah saya akan kesana.Tunggu ya!Saya mahu pergi dengan kawan! (Kalau bolehlah!)



Tajuk:Pesta Buku Antarabangsa
Tarikh:April(Tak ingat!)=(
Tempat:PWTC,KL.


Amatlah seronok kerana ibubapa saya setuju.Apalagi,bersoraklah saya sehingga sekarang seperti monyet mendapat bunga.Muekeke..*Cekup mulut tahan ketawa.


Jom heboh di PWTC!

Yeayyy!Syoknya!


P:S/Sekarang,saya sedang bermesuarat pasal Study group dengan rakan.Ada mahu ikut ulangkaji?Heheh!=D

Adakah entri kali ini sungguh terlebih riang seperti tersalah makan?Huh!Takut ada yang tegur saya sombong pula.Sedih tahu.Di sekolah,ada yang tidak suka saya.Saya seperti disisihkan.Apalagi di blogger.Saya tak mahu kehilangan rakan!

Maafkan saya jikalau ada banyak tersilap kata.<=):laptop:
Saya hanya seorang insan....





Salam Sayang,
DJ Farahani Bercakap.

Tiada ulasan: