Ahad, 26 Disember 2010

Jom Berkenalan Dengan Saya :D

Assalamualaikum w.b.t,

Aku dah ditag oleh Kak Ikhma :) Ahahaha. Thanks yea kak! Kebetulan, tengah rajin nak update xD Heeeee~


Apakah status anda? (single, berpunya, berkahwin, bercerai.) Ceritakan sedikit.

Status saya : Single. Hehe.

Ceritakan tentang diri anda.

Hai :) Nama saya Nur Farahani dan saya berumur sebelas tahun. Saya seorang yang suka akan warna hijau dan biru. Saya seorang yang sangat menyukai coklat ^_^ Saya seorang yang simple dan saya akan menduduki peperiksaan UPSR pada tahun hadapan. :] Dan, salam perkenalan dari saya :D Have a nice day ^_^ 

Ceritakan tentang blog anda.

Blog saya telah mula dibuat pada tahun 2009. Bulan Mac, pada tarikh 8 Mac. Lagi 5 hari nak birthday saya :P Bhahahaha. Saya suka merapu, membebel tak tentu hala dekat sini. Dan, blog saya biasa-biasa saja :]

Apa pandangan anda tentang dunia blog?

Cehh, hehehe. Pandangan saya? Hmm, pada pandangan saya dunia blog ini sangat menyeronokkan. Sebab dapat berkongsi cerita dengan rakan-rakan lain, dan dapat hias blog guna kreativiti sendiri dan dapat berkenalan dengan kawan-kawan blogger baru ;D

Nasihat anda kepada rakan2 yang nak wat blog.

Nasihat saya, pertama sekali, jangan berputus asa ^^ Dan, jangan lupa untuk mencuba tutorial-tutorial mengedit blog oleh rakan-rakan blogger :] Kalau korang telah mencuba, insyaAllah, lama-kelamaan korang pasti boleh :) Hehehe. :D

Nyatakan keunikan pada blog anda.

Heee, entahlah. Korang?~ :D

Sampai bilakah anda akan menulis blog dan impian anda dalam dunia blog?

Err, tak tahu. Hehehe. Kalau tanya fasal impian, hehehe, part tu saya blur sikit xO

Tag 4 orang.

Nadrah
Nabilah
MeZ
Awak ! x]

Ahahaha, siap sudah. :D Btw, siapa perasan aku guna bahasa skema di situ? =b Hahaha.

Tiada ulasan: