Rabu, 29 April 2009

Hari Ibu && Hari Guru !

Assalamualaikum,

Rasa bosan,letih,penat bercampur baur semua ni.Mana nya tidak?=(Ujian datang lagi!
Ergh!

Tapi,soalan ini bukan cikgu yang buat,rasa susah ada,rasa debar ada.Huh!
=P

Tapi,kadangkala bercerita fasal UJIAN ni,rasa macam 'BEST' pula.Ngeh3..
Teruk!


Ujian yang dijangkakan akan datang:

2 minggu lagi iaitu,13 Mei.

Weyh!Tolong!Ada aku tak faham!

Kasihan,bukan?
LOL!Nak kasihankan apa,hah?

Tapi,biasalah.Cikgu nak kita berjaya.Betul tak?
Tak lamaaaaaa lagi,Hari Guru.Lepas tu Hari Ibu.

Oh ya!

Ini Sulit!

Jangan beritahu mak saya ya?Belum apa-apa dah gesa.Sewel sikit.

Aku ada tempah dua barang yang amat BERHARGA !

Pstt:Taklah istimewa sangat!Hanya yang mampu!=D


1 CAWAN CUPCAKE + 1 KUNTUM BUNGA ROS

(Hmm,mesti Kak Balqis suka cupcake ni!;DD)

Dan hiasan untuk telefon bertulis LOVE UMMI.(Padahal,Farah tak panggil ummi,Farah panggil ibu!)


Kalau Hari Guru,hmm..

Ada persembahan!

Nak kongsi!

Pada tahun lepas (Ketika umur 9 tahun),saya telah menyertai satu persembahan kebudayaan untuk persembahan Hari Guru.

Yang termasuk:

Saya
'Atifah
Syahirah

Yang lain:

Naqidz(Suara,huh!Ala-ala perempuan!)
Syathir(Boleh tahan!=D)
Fakhrul Aiman(Oke juga!)

Pasangan-pasangan:

Saya,Syathir
'Athifah,Naqidz(Utama)
Syahirah,Fakhrul

Masalahnya:

Mereka tidak datang!

Naqidz:Dia mengadu kepada ayahnya yang cikgu cubit dia!(Manja betul!)Padahal,cikgu suruh buka suara sahaja!

Fakhrul:Persembahan Hari Guru diadakan pada pagi,tapi dia datang tengahari pula!Aduhai..

Pelik,pelik!

Hahaha.Mesti kamu semua bosan baca entri saya yang panjang berjela bagaikan berleter,bukan?

Salam Sayang,
DJ Farahani

5 ulasan:

TH berkata...

PMR ke SPM?

DJ Farahani berkata...

TH,

Belum lagi UPSR dah PMR atau SPM.Farah tahun empatlah.;)

Hahaha...
Doakan Farah berjaya UPSR dua tahun lagi eaa?:D

TH berkata...

wah... hehe.. :) ya..maaf x nampak ingat dah sampai tahap tu. hehe..

bagus la.. ada blog :)

DJ Farahani berkata...

TH,


Tengok orang berblogging,rasa terujaaaa je...Hehehe..:D

DJ Farahani berkata...

Hehehe..:D