Selasa, 22 Disember 2009

Cerita Aku & Mereka Bahagian 2

Assalamualaikum warahmatullahiwabarakatuh!

Yeaaa kita berjumpa balik. Cuaca kat sni panas petang sudahhh lari topik Haha. Okey lah. Bersambung balik cerita yg nak tamat semalam ya :D UPDATED bunyinya Ha ha ha ha Hi hi hi hi Hu hu hu hu Ho ho ho ho apa kehe dah kena memori tahun 1?-_-

Sambil bertemankan lagu Cinta Ada - Jacklyn Victor, Sheila Majid n Karen kong, aku menaip entri yg betapa nak panjang. Taktau lah. Ikut nanti tamat cerita ni :P Blog aku dah berubah muka, :D Nak buat colorful tpi mcam keliru. Aku reka pun pening pening -_- Jadi yg ada dlm minda aku ialah template ini (: Sori klau tertiru korang punya, mmg tak sengaja. Klau berlakunya kesilapan teknik, atau apa2 sila bagitau aku segera ok? Nnti aku edit secepat mungkin!

-Episod mula-

Bisik; Ni episod akhir ya buat entri Cerita Aku & Mereka. Aku pernah buat sampai berbahagian ni ^^ Cuma jarang. Klau boleh aku nak buat terus takmauu tangguh. Tpi skang mood dengan malasnya aku buatlah entri ber-bahagian bahagian. Selamat membaca dan minta maaf segala kata kata yg menyinggung hati ketika anda sedang membaca entri ini. Mmbca jambatan ilmu, bukan? Ayuh!


Sambungan,

Lepas sampai tu, berkebetulan perut kitorang dah berbunyi. Lapar lapar laparr. Naik basikal entah satu jam agaknya. Ataupun setengah. Sebelum sampai, sempat lagi abah singgah ke gerai banyak. Kitorang mintak air kelapa n ibu ayah kitorang beli keropok lekor, pisang goreng dan macam-macam lagi la :) Mmg haus betul2 haus masa tu :D

Dekat umah Encik Junaidi ada nenek kitorang dengan datuk kitorang. Tak lupa kakak nenek aku pun dtg sekali (: Aku ngan Nad cakap "1 Happy Family at home" heheh.

Aku, Ain & Nurul layan air susu jelly :)) Sedapp. Dlm tu ada jeli. Susu pekat manis + Jeli tak silap aku. Lepas minum, makan nasi. Aku makan lauk tak banyak, ayam masak merah je. Aku mkan keropok lekor lagi. Makan punyalah makan, and then aku, Ain n Nurul tertido. Heh.

Lepas zzzz balik :D Ye laa. Nak berehat, berkemas. Apa lagi, balik teruss naik atass. Arief biasa lahh kan? Dengan Habbo > Granny100 dia tu. Apa macam?

Aku takdpat main komputer lagi! Lagilagi Nad! :P Haha. Layan game jelahh. Kitorang layan game lumba kereta. Siap boleh buat drift lagi. Aku mmg takpuas hati dengan budak yg berumur 14 tahun ni ;p Dia asyik2 dapat Style Master tpi aku? Ciss ciss. Tkpe kau Haha.

Sampai petang laa kitorang layan game tu. Aku taklayan sangat. Aku sekejap main komputer sekejap main game. Aku kalau main komputer bukak ni >> klik Kononnya aku bukak butik lahh. Haha :p Rekaan aku semuanya simple je ^^ Tak mcam orang lain punya. Cantik..

Smpai dah malam pun still lyn lyn. Lepas tu, bergema bunyi di bawah turun sebab ada K.F.C. Wahh, bergegas semua turun. :D Hohoh. Makan makan makan, Nurul ke siapatah, yg suh bukak Idola Kecil 2. Aku ingatkan dah habis. Rupa-rupanya masih panjang perjalanan. Tengok jela. Sebenarnya aku bukannya suka sangat tengok IK ni. :) Best jugak. Hehehe. Cuma aku taksuka sorang ni dikeluarkan. Nurul namanya ^^ Dulu pun Fienaz keluarr. Padahal suara diorang ok. Adoii nak buat macamana kann?

Aktiviti tersebut dilayan oleh kami sehingga habis. Puas hati dapat tengok siapa yg keluar siapa yg tak. =D

Lyn balik game dan komputer tu. =) Smpai la mak aku suh tido baru kita tido. Yau sleep time! Tapi masalahnya, kitorang masih lagi berbual2 smpai tertido. Aku yg aktif lagi sebab takboleh tido. Haha. Tido jelahh. =p

Smpai lah esok diorang balikk. Best best best betull dpt gi Putrajaya ngan diorang, makan KFC ngan diorang. Ishh, susah nak buat mcam tu. Berlaku tnpa disengaja banyak laa tak sengaja Haha. Ok ok. Aku nak tutup entri ni. =) Selamat membaca, sekian n wassalam..

Tiada ulasan: