Jumaat, 11 Disember 2009

Memories Of 4 Ixora

Assalamualaikum w.b.t,


Dekat sini, aku nak ceritakan masa aku dengan 4 Ixora di SKJ3. Kak Dayah n Kak Qilah mesti kenal :) Hehehe. Terima kasih kepada cikgu Maryanti sebab dah tag saya dengan gambar ni di FB. Jasamu ku kenang cikgu =]






Memori pertama.





Jamuan Raya 2009 (4 Ixora)


Ni la yg aku cakapkan yg aku kembar dengan si Wan tuu ^^


Masa ni la jamuan raya dekat sekolah aku tu ^^ Hehehee. Inilah gambarnya! Scroll bawah untuk banyak gambar :)




Ni la tangkapan yg kedua. Yg pertama nanti aku upload. Hee. :D Eyshh Faizal tu menyibuk betul :P Haha.



Ni hero cikguu. Dan jugak budak lelaki yg nakal tapi baik :D Haha. Tapi takpe. :) Aku pun sekali sekala garang dapat jugak gelak ngan budak lelaki sebelah aku. Haha. Aduhh Berebut semua nak amik gambar :p



Haa, yang ni baru pelajar perempuan. :D Yg lain ada lagii. Hehe. Yg belah kanan warna biru tu laa yg kawan karib aku kat scola :)


Ini diaaa ketua koir kelas aku. :D Hehehe. Nama dia Adam. Dia KRS dekat sekolah aku. Tahun depan cikgu lantik dia jadi pengawas.. :)



Updated 1:16 p.m

Yg ni pulakk sesi bergambar lagi. Hehe. Cikgu sebenarnya nak amik gambar buat yg belumm amik gambar ^^ Tapi aku ngan Fezal sibukk haha. Kawan aku semua berang ngan aku doww. ;p Cakap, " Eh, Farahani! Kamu dah lah!" Pelbagai suara menerjah tapi aku buat takesah je. xP Kan Fezal? Hahaha.




 Ahahaha. Aku terlindung disebalik rambut Fezal. Huh? Haha ;p 2 orang budak lelaki ; Zul Haziq, Fezal.
Sebelah cikgu, Wan, Khairyani, Aku. Belakang aku yg kat dinding Sakinah dan betul betul belakang aku Siti Farahiyah. Haa tu la pengakap kat kelas aku. ;D



 Yg ni pulakk,tiga kawan serapat. Serius, nak rehat, mesti pergi ketiga-tiga semuaa. Haha :P Wardina, Puteri dengannn.... erkk tak ingat laaa pulak nama. =.= aku buat kecoh kat belakang. muncul lagi Fezal. Haha

Sebenarnya ada lagiiiii. xD Cuma nanti nanti aku simpan dalam komputer aku.  :)




Memori Kedua.



Pertandingan Koir Semasa Hari Kebangsaan 09

Kalau yg ni, tak banyak sangat gambar dia. Tapi tu la kumpulan koir akuu. Hehe xD Masa tu kitorang buat persembahan sebab juara :) Hehe.


Yg ni, barisan perempuan. :D Aku kedua dari kiri. Sebelah Norain. :) Masa nak tengah make up tu, semalam sebelum persembahan, Athirah Yuseri, dua dari kiri, tak dtg. Akhirnyaa dia datang jugak hari ni. :D Syukur! Haha. :p Mmg suspen sebab kitorang tertunggu tunggu kedatangan Athifah Yuseri dan akhirnya dia datang. Horeyy!



Ni la kumpulan koir akuu. Yg Naqidz, kanann sekali, pun sama macam Athifah. :p Hhehe. Tapi alhamdulillahh semuanya dtg dan sempurna sudah persembahannya! Yay! ;D



Berapa lagi murid tak masukk. Hehes. :D Muncullahh 2 pengacau tadi iaitu aku n Fezal ;p Haha.

Okey! Sudah berakhir entri memori aku. Sememangnya rindu dengan diorang ni. Humm, taktau la tahun depan sama kelas ke tidak? Aku berdoa sangat sangat supaya kitorang masuk kelas yg sama, dan juga murid-muridnya sama! :( Lebih lebih lagi dengan Ain, Wan n Athifah! Haha. Cikgu Maryanti tak ajar kami lagii. Uhuk ='( Beliaulah cikgu yg mmg sporting masa mengajar kamii...

Selamat Malam dan selamat membaca! :D Hehehe. ;)

25 ulasan:

Ms Whatever.. berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Amira Syabihah ® berkata...

Bestnye! Teringat lak Abby kat kwn2 Abby~! Uhuk!,Ahaks!.

ツhʋƨиα ツ berkata...

waah~ comel gilaa farah ngan kembar farah tu.
HEHE.

Farahani (: berkata...

Abby,


Hehe
Tu laa kan?
Masa cuti teringat sekolah :p

Farahani (: berkata...

Kak Usna,


Hehe mane de
:p
Kawan farah tu lagiii comel
Hahas

Cik Pieka berkata...

sume comelcomel lol :)

Hidayaah berkata...

Farah yang mana satu kat dlm gambar tu .
Yang kanan ke yang kiri ?
Menang tak koir ?

• Alya • berkata...

comel farah :) tembammmm. haha :P

nurulbalqis berkata...

Gambar dua last tu semuaa pakai makeup lawa lawa..
Hehehe..
Btwww, comel comel je korang..
Kecik kecik..
Hik3..

Farahani (: berkata...

Kak Pieka,

Hehe :p
Semua mmg comel
cumaaa..
=p

Farahani (: berkata...

Kak Dayah,


Farah dari kiri yg nombor dua ^^
Menangg
Dapat juara
Hehe ^^

Farahani (: berkata...

Kak Alya,


Hahaha mane de Farah tembammm kakk.
Yg tembam yg sebelah Farah yg pertama kali pic tuh
xD

Farahani (: berkata...

Kak Balqis,


Hehe :p Adegan conteng muka jadi askar Hhaa
Hehe :p Cikgu sabarr je layan kerenah kitorang kakk
:D

imHepPie berkata...

huaaa chekgu eh

Amira Syabihah ® berkata...

Huhu,ade berape weeksje lagi nk buke skola,tp rasenye malas pulak nk pegi..HOHO

MeZ berkata...

Farah usung je Lollipop tu kemana saje. Haha..
Kalau MeZ mesti kena gigit bagi pecah. Entah kenapa.. hahaha
BTW. korang memang comey comey comey belaka.. ;p

Syaima' berkata...

Hani Afiqah tak datang ek?

Miss Alisa berkata...

Ouhhh , Farah masuk koir eaa ?
Sampai peringkat ape ?

Farahani (: berkata...

imHeppie,


Haah :)

Farahani (: berkata...

Abby,

HUHU npe malas?
Bukanke scola tu best.
Hohoh

Farahani (: berkata...

MeZ,



Hahaha. Mmg sengaja!
Farah pun beli lollipop nak gigit baru pecah.
Sedappppp :p Huhu.
Mana dee. Cikgu n diorang je comel ;p

Farahani (: berkata...

Syaima',

Cuba tengok betul2.
Dtg ke tidak?

Farahani (: berkata...

Alisayaw,

Huu.
Mende nye peringkat ;p
Lawan kelas larh..
Hehe

Miss Alisa berkata...

Ouh . Heeee . Malu plak . XDD

Farahani (: berkata...

Alisa,



Hehe :)
Jangan maluuu
HOHO