Jumaat, 18 September 2009

Selamat Hari Raya Aidilfitri :)

Assalamualaikum w.b.t,





                            

Yahh.Duit raya eklusif daripada Cik.NurulBalqisBasri.:D





Entri ini saya tujukan khas buat kamu semua.Ni tak ada tiru2 sape2.=D Saya sendiri nak minta maaf.Mohon ampun.:) Kalau nak anggap saya meniru orang lain jugakk,takpe.Hari ini hari awak.Esok hari saye.Wkakak :P Kejam!





Saya,Nur Farahani,tuan kepada blog Jom Heboh Blog ini ingin memohon maaf jika ada tersilap perkataan yang ditaip.Blog ini pulak,takut ada menyusahkan kamu semua,pengunjung2.Ada error ke.:D InsyaAllah akan diperbaikikan balik.;)


Raya tinggal seharii je.;D Cepat benar masa berlalu.Dulu terasa lambat je.Termenung sana,termenung sini.Tapi tahun ni apa fasal berbeza sekali?;)  Mungkin ada hikmah di sebaliknya,kot.Ecesss Ustazah mane la ni?:p


Saya pun nak minta maaf kalaukalau saya ada tiru post ke,tiru cara widget ke.Tak kiralahh.Yang penting,saya nak minta maaf sangat sangat.Saya memang benar2 tak ada niat nak tiru meniru termasuk la post ni.Kak Balqis buat,Nabilah buat.Rasa macam bersalah je bila nak buat post ni.Sebab tu lahh saya nak minta maaf.:)


Buat kawan2 kat scolahh pulakk.


Weii.(: Saya/Aku/Kita nak minta maaf di sini.Walapun korang tak tau yang saya dah ada blog,saya tetap nak tulis.Eh silap taip.Hahaha.Saya memang sengaja tak nak bagitau sebab biarlah ni jadi rahsia.Cehhh =P Kecuai ada beberapa orang sahaja.=D Tu pun bagi tau jangan bocorkan rahsia.Kalau satu scolah tau camne?Mampuih kalau kena soal siasat ngan cikgu.Wkaka :P

Kad raya nanti saya bagi lepas raya ye.'Athifahh!Kalau kau tak bagi,siap kau.Aku sekeh kang.Hahaha =p Saje saje buat memandangkan dia tak termasuk orang yang tau yang saye ni dah ada blog.Kehkeh.=P

Buat pengunjung2 yang dirahmati sekalian,


Terima kasih sebab sudi jenguk blog yang tak seberapa ni.=) Saya harap,semuanya,baliklah kampuung dengan selamat.Jangan bawa laju2.Bahaya lagi kena saman.=D




Selamat Hari Raya!=)Maaf zahir dan batin =D










Esok saya nak balik kampung.Buat kamu semua,saya ucapkan, berhati-hatilah semasa memandu buat yang boleh memandu.=D Bersabar sabarlah kamu.Wkakak =))


P/S; Buat yang sudah menempah kad raya,ampun minta maaf!Lepas raya seminggu mungkin ada muncul secara misteri di kotak surat anda.Wkakaka :p

20 ulasan:

nabilah berkata...

SELAMAT HARI RAYA!
MAAFKAN SEGALA KESALAHAN NABILAH!

DJ Farahani berkata...

Nabilah


Hehe.Takpe.Farah dah maafkan dah.Tak baik berdendam kan?=]

MeZ berkata...

Sekamat Hari Raya Aidil-Fitri.
Sori selama ni MeZ selalu susah kan Farah.

• Alya • berkata...

Farah, me too. Maap batin & zahir yekk! :D

nurul hidayah roslan berkata...

Salam farah,
kak dayah unn nak minta maaaf kalau ade salah ke atau ape2 je...
Nanti kite chat2 selalau yek=D

nurulbalqis berkata...

Hiksss :P Ekslusif sangat ke? :P

Geng Gempak Girang! berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Geng Gempak Girang! berkata...

Kak Alyaaa xD


Okk!:D Maaf Zahir Dan Batin jugakk :p

Geng Gempak Girang! berkata...

Kak Dayah


Takpe KAK Dayah.:D Kak Dayah takde buat salah pun.Hik.:p

Ok kak dayah!Farah ada benda nak tanya.wkaka =))

Geng Gempak Girang! berkata...

Kak Balqis


Sangatsangat sebab ada nama akak.Wkakak =P

DJ Farahani berkata...

MeZ.


Selamat Hari Raya Aidilfitri jugakk MeZ.;)
Takpe.:D Hehe.
Farah pun nak minta maaf kalau da buat salah dengan MeZ.:)

Perhatian semua!!

*yang genggempakgirang tu adalah saye ok?;p jangan nak keliru.

Aida Nursheila berkata...

Selamat Hari Raya !
Maaf zahir & batin :D

• Alya • berkata...

Hahaha .
Duit raya elektronik ;p

DJ Farahani berkata...

Kak Aida

U too! ;)

DJ Farahani berkata...

Kak Alyaa xD


Haha
Zaman dah maju
Dunia dah berubah

;p

Miss Alisa berkata...

Farahhh ,

Mauu minta maaf jugak .
Banyak sangat buat salah silap dekat Farah . Again , soriee . :)

DJ Farahani berkata...

Lisa


Takpe lah lisa:) Lisa ok je.:D Hik.;)

Nurhidayaah berkata...

Farah,maafkan saya kalau saya ada salah dekat awak.Walaupun awak tak kenal saya saya kenal awak! =) saya selalu tengok blog nih.okla,slamat hari raya!

Nurhidayaah berkata...

Farah,maafkan saya kalau saya ada salah dekat awak.Walaupun awak tak kenal saya saya kenal awak! =) saya selalu tengok blog nih.okla,slamat hari raya!

DJ Farahani berkata...

Nur Hidayah ,


Takpe.Awak takde salah apa apa kat saya.Lagipun kitakan baru kenal?:p Hehe.Terima kasih sebab selalu jenguk kat sini.Ok Selamat Hari Raya jugak pada awak !!