Khamis, 26 November 2009

Salam AidilAdha ^^


Assalamualaikum w.b.t,


Sebelum tu, aku nak jelaskan fasal 'hutang' aku kat korang. Aku rasakan kan kan, lama lagi la nak update fasal gambar. =.=" Korang jangan laa marahh.

Mmg aku nak minta maaf gila banyakbnyak dekat KakAlya Rohaizan. :S Sebab dah tertunggu lama dah.20090519d04 Aku mmg minta maaf sbab aku takdapat nak tunaikan hasrat korang nak tengok gambar. Skang ni pun, kamera aku dah habis bateri. DAN MALANGNYA, nak upload gambar pada lappy sangatlah memakan masa 4b79170ca21b60e42f5ad9bcc55623fb 53 Tu pun kalau ayah aku rajin benar nak masukkan gambar dalam lappy. Huhuhu. 20090519d02

Aku mmg camtu taw 20090519c02 Kalau nak buat sesuatu, mesti tak sampai habis. Uhuk! 20090519a07


Dikesempatan ini mana boleh ambik kesempatan kan? :P aku nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidiladha. 20090519b01 Kalau yg nak gi balik kg, aku nasihatkan berhati2 di jalan raya. Aku pun nak balik kg tapi bukan harini laa! Esok, lepas solat bibik aku kata. 20090519b04 Mungkin! Dan mungkin jugak aku akan ke Singapura dengan nenek aku sebab nak gi Majlis Perkahwinan. Mak ayah aku balik Negeri Sembilan. Ni baru je aku dapat tau yg mula2 balik Kepong. 20090519a04

Buat KakAlya n semua readers, insyaAllah aku akan tunaikan permintaan korang. InsyaAllah100
Huhu.



Salam Aidiladha~! Silalah rakam lembu anda untuk saya =P20090519c04

14 ulasan:

AbbY & AliA berkata...

Fara janji tao! Upload gambar nnti!

From Abby :)

Farahani (: berkata...

Abby,

Heheh!
Doakan yaa?
=)
InsyaAllah~

MeZ berkata...

Janji upload gambar/.. Huhu.. berkurun MeZ tunggu. (ToT)

nabilah berkata...

Upload gmbaa Frah !!!!!!!!!!!!

BERSEMANGAT !

Farahani (: berkata...

MeZ,


Tak boleh janji aa ;p

Farahani (: berkata...

Nabilahsiwon,


heh budak nih. taknak upload kang bau tau ;p

Hidayah berkata...

Upload gambar Farah je . Gmbar kawan 2 dengan orang lain tak payah . Haha . ;D

Farahani (: berkata...

Hidayah,


Wkakak =P
Tak puas hati nanti
asyik gambar farah jee~
whaha

• Alya • berkata...

slmat hri rya hji jgak! hmm knapa klau nk upload gmba msuk lptop kna charge? pelik3 sbb biasanya alya klau nak upload gambar, cuma masukkan memori kad kamera tu je. bateri habis pn takpe huhu x)

Mie Syalala berkata...

Selamat hari raya AidilAdha (:

LORD ZARA 札拉 berkata...

hehehe~

kak pun tak sempat amik gambar lembu~

Farahani (: berkata...

Kak Alya,


Terimakasih. ;D
eh taksilap, tak pakai wayar kot.
Tapi bila ingatkan balik, pakai wayarnya xp
Kamer Farah Coolpix, lain kot daripada kakalya punya =D

Farahani (: berkata...

Kak Syud,


Terimakasih daun keladi :D

Farahani (: berkata...

Kak Zara,

Haha =p takpe.
Tak amik pun takpe