Isnin, 30 November 2009

Saya Mahu Hadiah PTS One!


Assalamualaikum w.b.t,


Apa khabar ma ente? Merepek cakap Arab jee padahal markah periksa Arab berape lah sangat
38 Haha

Aku tau aku macam dah terlambat tapi taktau la tercepat ke 111 terlambat. Yg penting aku nak korang semua tahu buat yg tak tau lah. Heheheh.

Korang nampak tak banner kat atas 5bbbe0569ae6d046d842e639c713ab4f ? Yaa dengan ini aku mengisytiharkan eh aku menaip entri peraduan yg dilancarkan oleh PTS.One SDN BHD. Mesti korang kenalkann kann syarikat kanan yg aku taip tadi tu. 110 Aku pun suka baca buku buku diorang tapi sekarang dah tak tiap tiap kali beli sebab mak aku takbagi dah 530d7035d8a9227ff0e65be2f74a58c9 Takpela. :D

Heyyoo. Ramaikan dah buat entri fasal peraduan ni kan? Aku tak ketinggalan wei 108. Haha.

Masuk la sini


Cepatcepat lah masuk sebab peraduan ni mula daripada duasatu .satusatuarrowtiga . satu. Maksud aku, daripada 21 Nov 2009 hingga 3 Januari 2010.


Jom1245162169-668265 Manfaatkan cuti sekolah korang dengan membaca.


Btw, aku tak sabar nak tunggu buku baru daripada Kak Ain ngan Kak Farihah 0fc17ee9a8e85b6e0f7f52ab4d6593c6

17 ulasan:

Hidayah berkata...

Baru je nak pos
entri pasal benda ni .
Fara dah buat dulu . Hehe ;P
Aap Fara dah hantar ke borang penyertaan?

Farahani (: berkata...

Kak Hidayah,


Hekhek =P
Dah dah dah dah hantar
baru je hantar hari ni
lalala
=D

Izzati Hazwani berkata...

Waa , ramai dah rupenye yg masuk contest ni .
Kak Wani je blom

Farahani (: berkata...

Kak Wunny,


Masuk la kak :D
Rugi tak masuk
;)

Izzati Hazwani berkata...

Dah habis tempho peraduan dah pon
:(

Farahani (: berkata...

kakwani


hah bia betikk
eh
haah la
1 disember dah tutup da
:(

nabilah berkata...

Nabilah tak masuk ;(

Farahani (: berkata...

Nabilah,


Humm
Taktau nak cakap ape
Tapi kalau ade lagi kan nanti boleh masuk?

♥Anis_Chan♥ berkata...

akak baru nak buat post pasal benda ni.
tapi tak apalah,hidup kita mesti bertolak ansur..
Hani dah antar borang ke blom?
akak dah..baru semalam..heheheh
harap² menanglah yerk!

See Wunny berkata...

HAHA takpe
Sape suro kak wani lmbt kn ?
:/

Farahani (: berkata...

KakAnis,


takpe :) bukan sye sorang je yg buat bende ni. ramaii lagi ehee =p
dah dah !
insyaAllah mng punya :D

Farahani (: berkata...

Kakwani :DD,

Eh bukan salah kakwani.
salah farah jugak
sebab post entri ni lambat
erk =p

Amira Syabihah ® berkata...

Abby tak masuk..Fara update lagi post!Muahaha!

Farahani (: berkata...

Abby,


Hehe
takde idea la Abby!

Hidayah berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Amira Syabihah ® berkata...

takde idea?? mm! ni x syok!
hahaha..

Farahani (: berkata...

Abby,


Hhah
Tak syok?
ape maksud abby?