Khamis, 21 Mei 2009

Alhamdulillah,Terima Kasih Semua!

Assalamualaikum,

Baru balik sekolah agama.Hari ini memang terbaik dan juga memang baik.Tak ada perkara buruk pun.Hahaha...

Buat yang mengomen,terima kasih banyak2!Nanti Farah jawab.Jangan risau.Semuanya 'undercontrol'..Hehehe.

Alhamdulillah,majlis hari guru sudah tamat.Nak tahu jalan ceritanya bagaimana?Kalau mahu tahu watak2 yang berlakon,boleh KLIK sini.Silakan..:D

Kehkeh.Tergelak besar Farah dibuatnya bila tengok kawan-kawan berlakon.Sungguh menarik!Hahaha.:P


Farah akan tergelak besar bila dialog ini dimainkan,

"Hei ,bro!Tunggu jap!"Afiq berkata sambil menghalang Uwais.Bukannya mahu berdiri tapi duduk.

"Hoi,tak ada kerja lain ke yang kau nak buat?Asyik buli je.Tengok kawan aku ni dah menangis.Patut lah tak ada awek nak kat korang!"Kata Hidayah sambil melihat kearah muka Syahmina yang sedang berlakon menangis.

"Ustazah Aini,depan ustazah jer diorang baek,tapi belakang,jahat gila!"Ariff berlakon menahan sakit selepas ditumbuk oleh gangster.

Dan lain-lain.Hahaha.Itulah dialog yang sentiasa membuat Farah kering gusi.Tahniah tahun 4!Lakonan anda penuh mantap!Cehh!:P

Selain itu,terima kasih buat tahun 5 dan tahun 6 juga,sebab persembahan anda cukup menarik perhatian kami.Tahniah!:D

PS:Alamak!Kamera tak bawa la.SORRY.Tak sempat nak minta izin ayah bawa kamera.;)

9 ulasan:

nurul huda ibrahim berkata...

ok2
ni komen baik2
klakarlah dialog mereka
ni baru baca
x tengok betul2
mesti tergelak kuat2
hahaah

DJ Farahani berkata...

Huda,

Haha.Secara spontan.Tak reka-reka.Adakalanya dialog Farah tertukar-tukar.Peh!Malu gila!

DJ Farahani berkata...

Huda,

Memang kelakar!Kalau tengok betul2 la..Kih3..

nurul huda ibrahim berkata...

farah nie pandai berlakon ek?
bagos2
tapi besar2 jangan jadi artis tau!

DJ Farahani berkata...

Huda,

Hehehe.
Tak adalah pandai sangat.
Kalau masa berlakon,bab cubit samseng2 tu,ada can nak cubit diorang masa diorang buat nakal dulu!:P

MeZ berkata...

Ala sayangnye x bawa kamera...
MeZ pun nak tengok juga... :p
anyway semoga farah dapat keputusan yg baik dlm exam hari tu

DJ Farahani berkata...

Mez,

Bhahaha.Memang sengaja tak mau bawa kamera plus gambar Farah tak cantik!Huahuahua.Kihkih.:P

Insya-allah.Doakan ya!:DSayang Mez!

sarah berkata...

kak hanie kenapa tak boleh pilih anymouse??
kalau org tuh tak mempunyai ape-ape macam mana?

DJ Farahani berkata...

Sarah,

MakBapa sudah bagi kita nama yang cantik2,so,gunalah.Macamana Kak Hanie nak balas komen seseorang tu kalau dia anonymous.;)