Selasa, 26 Mei 2009

Selamat Bercuti !!! :D

Assalamualaikum,

Not:Kawan2 sekalian sukaa tak lagu sebelah?Sedap woo!:PHahaha.Kalau tak suka komen ea?:)


Mesti kawan2 tak sabarkan,sebab tak lama lagi cuti dua minggu?Farah Jumaat ni tak sekolah.Tapi,masalahnya ada Hari Guru.:(Dayah,nanti cakap ea macamana Hari Guru tu?Hahaha.Dah sah jelez nii...Hohohoho.Tak jelez la.Tapi,nak juga salam dekat cikgu yang pernah mengajar.Huhu.

Jumaat

Nak tahu sebab kenapa JumaatFarah tak sekolah?Farah pergi Johor laa.;)Sebab bapa saudara mahu nikah(Eh?Nikah ya?Lupalah.).Kenal Masrul Effendy?Itulah dia.Bhaha.:P

Erk!Satu yang Farah tak suka.Duduk di tingkat bawah!Isk!Err..Lagi satu.


Farah nak bagitahu,

Farah jarang updated blog ya?Sebab nak banyakkan latihan kerja sekolah.Sempurnakan sikit.Sorry kalau ada komen yang tidak terbalas.Bila sudah main komputer,latihan tak mahu buat!Huhu.Kawan2,advice ya kalau Farah online.Bhaha.Tak adalah.Sekadar jenguk dan ziarah sajaa..Post tak update.Harapnya kalian tak bosan.;)Itulah yang perkara utama.:D

Selamat Bercuti Dan Berhujung Minggu !!!

PS:Cakap ya kalau ada sesiapa nak bercuti.Luar negara,Sabah,Sarawak,Ipoh,England..:P

8 ulasan:

nabilah berkata...

hihihi,nbilah g terangganu jerk...:D

DJ Farahani berkata...

Nabilah,

Hehe.Tak adalah.Pergi Johor pun ada bapa saudara.Lepas tu,bboleh ke Danga Bay.:PKuangkuangkuang.Haha.

nurul huda ibrahim berkata...

alaa..
huda gi kedah jerk
dayah tu same kelas ngan farah ker?

DJ Farahani berkata...

Huda,

Eh.Best juga tu!:D
Dayah sama sekolah,bukan kelas.Dia 12 ,Farah 10..Dengg!:P

MeZ berkata...

MeZ......
MeZ pi bilik tido je...
x pon pi meja makan & meja study or tv.. hahahah

nurul hidayah roslan berkata...

Salam farah,

Heheh... Dayah cuti nie maybe pergi pulau pangkor kot....Selalunye dayah kalau cuti pertengahan tahun selalunye pergi jauh2 tapi kalini dekat2 ajee. Sbb kene study...dah tak leh maen2 dh! =(
Apepun Jage diri yek dek!

Salam Sayang,
~dayah~:P

DJ Farahani berkata...

Mez,

Thehe.Apakah?Haha.

DJ Farahani berkata...

Dayah,

Yup!Memang tak boleh main2!Seriusly!

Tapi best apa pulau pangkor?Hehe.