Jumaat, 31 Julai 2009

Adik Adik :P

Assalamualaikum,



Wahhh.Tak update!Wohooo.:P Hahahaha.Coz malas je.Lagipun,hari ni nak sangat sangat cerita fasal adik kecik tu.Hahahaha.31


Okey.Gambar tak boleh upload.23 Bengang gila.Huhhh.X( Entah Internet ntah pape buat saya tak boleh update.Wkaka.:P


Adik saya Nur Farahana bt Mohd Anuar.Umur dia baru setahun setengah.Dia suka jalan jalan sebab tu lah ada tanda pada kakinya.Dia rambut kerinting bawah sama dengan rambut mak saya.Hah?Kerinting bawah?Cett! Hahaha.Dia suka berlari.Tapi setiap kali dia terjatuh saya kesiankan dia.Dia juga suka menari.Apabila terdengar lagu rancak pasti dia akan menggoyangkan badannya!Bijak bijak.Haha.:P Adik saya dah boleh makan apa apa dah.Gigi dia makin lama menumbuh.XP Haha.


Dah jelas lagi terang?Eh.Terang lagi bersuluh?XD Saya ingatkan ada sorang je adik tapi Alhamdulillah saya dapat adik baru.Hahaha.32 Saya sangat sayang adik terlast saya.;P Hahaha.Panggil je dia Hana!

Tak da idea,buatlah bio adik.;D Hahaha.Kalau siapa nak berkenalan dengan dia,tunggu dia besar nanti!:D

Nama Nur Farahana tu saya yang bagi sebab saya berangan bila saya ada lagi adik iaitu adik perempuan,saya nak bagi dia Nur Farahana.Sebab saya Nur Farahani.Dia Nur Farahana.Tapi,satu je kelemahan.Bila panggil Farah sahaja,dua dua akan menerpa ke arah suara itu.Har har har.18


Sebenarnya banyak lagi saya nak cerita fasal hari ni.Errr.Ujian dah habis!Lama dah!;DCuma esok KO-KU.KO-KU.Faham?Bukan OKU!:P(Sengaja carik fasal.Hahaha.)

Maafkan saya kalau saya tak balas komen komen kawan kawan semua!27 Tahunya edit dan bukan update!:P Hahaha.




m:1m:1m:1m:1


Okeyy!Tamat sudah!Saya malas nak menaip panjang panjang.Esok yang palingg saya suka bila Aerobik!;) Heheheheheheh.


Selamat malam kawan kawan!



Insya-Allah gambar adik akan diupdate.Updatee!!!Upload gambar tak boleeee.Eee!Geramnya!X(

6 ulasan:

Aqilah Suhaizam berkata...

malam,malam!

Farahani berkata...

malam malam kak qilahh!;)

Huda Ibrahim berkata...

mesti comel macam farahani
nama pun comel

-farahana
-farahani

:D

Alyia Farzana berkata...

Farah boleh tolong akak tak??Akak nak tahu macam mana nak buat snow effect tuh jadi warna black??Dan kalau boleh akak nak love effext warna hitam..Frah boleh tolong dan nak tanya satu lagi macam mana nak buat music palayer tuh?Tolong akak yerk!!!

Alyia Farzana berkata...

Tolong yerk Farah!!!

Tanpa Nama berkata...

haiii hana...hai hani...hana-hani!