Ahad, 19 Julai 2009

Di Kampung.Bhg 2.

Assalamualaikum,


Kita berjumpa lagi.=) Hehehe.Ni masih dekat kampung.Hari ni,banyak gila cerita.Kenduri,buah,haii.Pendek kata,semuanya boleh dicerita!Nampak gambar yang disnap?Haa.Inilah kampung belakang punya.;D Luas?Ada bangku.:) Boleh buat piknik.Kalau nak tahu,Farah dengan sepupu pernah buat piknik kat sini.Ambil tikar,ambil makanan.Ambil minuman,terus makan.Hahaha.Err.Buah rambutan yang berlambak sebab itu lah banyak gambar rambutan.Gambar manggis,cempedak ada dalam telephone.Malas nak upload.Huhu.
Gambar rajah rambutan di dalam bakul merah.Eh,gadis merah.:P






Kenduri?Hik.Mesti ada.:) Cuma,gambar tak ada.Pengantinnya comel!Serasi gitu.Hihihi.*Tersengih.




Acara makan ais krim pun ada!=D Sepanjang kat sana,Farah tak habis habis snap sana,snap sini.Sampaikan orang makan pun ada!Hehehehe.=P(Err.Ada 'orang'mengganggu di sini.=P Sila jangan perasan!)Haha.



Baju kurung pink,tudung pink.Kasut?Kelabu!Siapa gemarkan warna warni pink?Hohoho.Tak ada kerja,makanlah buah.Tak ada kerja,surfing internet.Huihhh..Di bawah?Siapa?Hehehe.=) Nanti Farah jelaskan.Sepupu lah.Umur 8 tahun.;D



Darjah duakan?Bukan adik!Adik ada dua je.Ni adik beradik dia 4 orang.Ramaikan?;) Yang anak sulung lelaki.Darjah 6.Akan menghadapi UPSR pada tahun ini.Semoga berjaya dengan cemerlangnya!:DAmin.Jangan nakal nakal!Hahaha..


Berkemungkinan,

Pic pokok rambutan yang tak habis habis.=__=Huuuhhh..


Petang atau malam ni Farah nak balik ke rumah.Esok sekolah.=D Cuma,rindukan Geng Gempak Girang!Jangan lupa aku ya Nurul,Ain dan Nad!:)Ingat korang selalu.




Post bahagian dua tamat.=D Semoga terhibur gila gila.Thanks banyak banyak!



Tamat!:D Musim buah buahan!Wee!Hehehe.Yang paling suka buah manggis.;D Buah durian pun sukalah juga tetapi ada sesiapa suka durian?Hihi.=) Menulis untuk pendamkan rinduu pada blog!=D

8 ulasan:

nabilah berkata...

bestnyer farah!
nabilah pon suka manggis
sedap:)

alyiafarzana berkata...

Saya pun suka manggis sangat>3!!!!

MeZ berkata...

Rambutan jangan makan banyak sangat, nanti selsema. Nanti org perli H1N1 lak. :p

DJ Farahani berkata...

Kak Alyia.

Saya lagilagi suka.:D Haha.

DJ Farahani berkata...

MeZ.


Dipatuhi.Haha.

Kalau nak lebih banyak,kat kampung berlambak sampai 1,2 batang tah.

DJ Farahani berkata...

Nab.

Sedap sedap sedap.Nggeee.

Aida Nursheila berkata...

Banyaknya rambutan !
Nak sikit hehehe.. !

DJ Farahani berkata...

Aida.

Bolehh.:D