Sabtu, 22 Ogos 2009

Lakukan Sesuatu

Assalamualaikum w.b.t,



Yeahh!Kita sedang berpuasa!Hari pertama puasa hari ni 'kan?Heee.Sukanya.Haha.34

Tapi,masih lagi rasa tak larat sebab lapar.Dahaga tak de.Lapar saje.Haha.:P


Kredit banyak banyak banyak banyak kepada Kak Aliyannuar sebab aku berjaya buat bullets di sidebar!Yeaa!Alhamdulillah.Aku hanye menukar kan gambar die kalau nak.Haha.Eh kredit banyak banyak banyak banyak ni tak nak ke?15 Hahaaa.


Cis.Aku tak sabar nak dapatkan buku untuk tatapan.Brr.4 Haha.Semestinya buku novel.Ngeee.

Nak sangat buku baru.;) Kata nak beli tapi duit tak ada.Hehehe.Macamana ni?Aduhai.Rancang nak kumpul duit.Tapi tak jadi.Hehe.m:

Okey berbalik pada yang asal.Cis.Aku berasa sangat bosan.Apa kes?Haha(Eh lama tak sebut ayat tu kan?).Eh nak buat macamana?Aku sendiri tak tau.Asyik terperuk je.Huhu.Macama naa?;p



Tips?Banyak tips antaranye ;


-Tolong ibu
-Tolong ayah
-Bace buku
-Reka cerpen
-2



Ces!Aku taktau apa nak buat daaaa.Eh.Aku ada cerpen raya la!Eh jangann nak perasan bukan untuk tontonan awam.Bukan baca di blog yee.Baca di buku PTS One raya akan datang.Haha!30Aku akan emel,atau hantar teruss!


Betul!Aku tak dapat nak buat cerpen yang fasal puasa merdeka tu.Ishk.Kasihanilah aku.Haha!Rasa ganjil pulak.


Err.Okeylah.Aku nak sambung cerpen aku yang dah lamaaaaaaaaaaa tertangguh.


Tak tipu!Nanti aku sediakan sinopsis buat bacaan di blog.Aku buat fasal puasa raya.Bukan puasa merdeka.;)


Bosannyaaa sampai tak tahu apa hendak dibuat!Cissss sangat sangat!


Aku hanya dapat preview buku lama.Hik.:D Takpee.Rindu tau buku tu.Tak kira la buku apa tapi semuanya best!Heeheee.Eh jangan marah.(Marah apa yeee?):P


Kak Balqis!


Saye sangat suka video yang baru Kak Balqis pasang!Ngeeee.


Sudah sudah!Aku dah malas nak bercoretan hari ni.Mungkin bonus kot hari ni.:D

9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

eceh,,,
comel pixel tuh!
>.<

Farahani berkata...

Nabilah


thanks.:)

Huda Ibrahim berkata...

selamat berpuasa...wargh!

M E Z berkata...

Gambar baru.. ;p cute. :)

ainnuratirah berkata...

eheh comel adik .
btw, selamat bepuasee ye :D

ainnuratirah berkata...

eheh comel adik .
btw, selamat bepuasee ye :D

Farahani berkata...

Huda.


Terima kasih ! :D You too!

Farahani berkata...

MeZ.


Ngeee.:P
Comel?takdelaa.

Farahani berkata...

Kak AIn.

Haha memalukan saje.:P
Okey Selamat berpuasa untuk anda juga!