Khamis, 4 Jun 2009

Basikal Tua :)

Assalamualaikum,


Kenapa Farah menulis entri fasal basikal tua?Hohoho.Ini sebabnya Farah nak basikal dengan adik Farah masa nak ke kedailah ni.Entah kenapa.Eh,basikal tua.:DAda lampu,tinggi,tempat duduk belakang dan macam-macam lagii..Haha.Sesiapa yang ada basikal tua,jom ronda-ronda!:P


Nak tahu?Basikal tua ni ada lagu dia tahu.Siapa pernah dengar?Best.Hehe.Dan juga,masa Farah masuk pertandingan bercerita wakil sekolah,cikgu ada buat lagu berlatar belakangkan lagu Basikal Tua.Best.Ngee.Sampai sekarang tak lupa lagu tu.:)




Kalau siapa kampung dia ada basikal tua,tanya datuk,ada basikal tua tak?Kalau ada,nak naik.Bhaha.Tak pernah naik basikal tua.Basikal tua.:PTapi,tengok badannya sudah macam berkarat bukan?Huhu.Tetapi,tetap diingati.Basikal tua bukan basikal macam zaman sekarang.Hehe.:D

Err.Tetapi,kampung belah bapa Farah tak ada basikal tua.Alaa..Tapi,motosikal adalah.Muekeke.Sesekali,bawa pergi berjalan-jalan sana-sini.:DRindunya suasana kampung!:'(Isk..

PS:Teringat atuk di N.Sembilan sanaa.Ayah,kenapa minggu ni tak ada balik kampung?

13 ulasan:

nabilah berkata...

hihihi!!best lgu dier!!dlu kt kmpung nbilah memang ade,tpi skrg x tau kt ne:(

DJ Farahani berkata...

Nab,

Bestkan lagu diaa?Haha.Farah lagilah.Huhu.Tak ada langsung.Yang ada cuma kereta dan motosikal sahaja.

MeZ berkata...

Farah masihrajin naik basika.
MeZ dok berkurung dalam rumah je..
Kalau pi shopping @ jln2 baru aktif.
HAhaha. :p

DJ Farahani berkata...

Mez,


Yaa.Aktif.Wek.HAHA.Tak adalah.Farah pun aktif masa gi jalan2..wee..

Siti.Khatijah berkata...

adikk , cmne adik buat banners tu ? hee :D

DJ Farahani berkata...

Salam Kak Khatijah,

Akak perlu ke sini.
http;//jariketot.blogspot.com/

Setrusnya,akak perlu ke "Blog Deco"
Akak perlu mencari "Banner a.k.a Button Blog"

Akak baca sampai habis (Dan juga akak faham.hihi.)

_________Banner__________

Akak ,kalau akak nak buat yang bergerak,okey,akak perlu ke blog tersebut sekali lagi.Akak juga perlu mencari 'Banner Berkelip-Kelipan"jika akak ada Photoshop.

Dan,akak boleh upload gambar tersebut di photobucket/imageshack.Harapnya akak faham.:)

Sekian,
Farah

DJ Farahani berkata...

err..http://jariketot.blogspot.com

MISZ NaNa berkata...

rindu giler nak naik basikal. dulu selalu bawak lelaju turun bukit. Fuhh sangat syiok! lalala tapi sekarang basikal tu dh jadi besi buruk sigh......

DJ Farahani berkata...

Misz Nana,

Yaa.Kenangan kita semasa menaiki basikal tak akan dilupakan.Hahaha!!Memang best kalau turun bukit.Jadi laju jerp.Sambilsambil tu,boleh ambil angin.Best gila!Dapat bayangkan..

Kak Nia berkata...

Dulu Kak Nia pergi sekolah naik basikal tua.. Tapi sekarang basikal tua itu telah rosak teruk dan berkarat...

DJ Farahani berkata...

Kak Nia,

Huhu.Mesti rindu dengan basikal tukan?:D

+Fatihah+_+Ory+ berkata...

hahaha
xde basikal tua daaaaaa

DJ Farahani berkata...

Fatihah Ory,

The same.Damn it! huhu.lol.:P