Sabtu, 20 Jun 2009

Untuk Kamu ! Lagii !! :D

Assalamualaikum,


Et ! Ada awards untuk kamu ! Yang akan mengganggu di sebalik shoutbox kawankawan ! Encik Postman bagi hadiahh !! :P LOL . Banyak songeh pula .Tapi , besarkan ? :( Boleh terima tak ?

Photobucket


Eheh . :D Sebenarnya , post ni juga Farah nak ambil awards dan tag daripada Mez . Hahh ?? Tag ? *Larii !!

Ceh ! Mana ada . ;P Sangat memuaskan lakaran award ni . Farah cari pada Google . Jadikannya award . Iyalah . Awards Farah tak secantik award kamu semua . Iskk ..


Cet ! Habishabislah berdrama Farah ! :P Nanti nak siapkan tag lagi . Tak ke haru >?

Okey . Award tu Farah khaskan kepada :

Kak Balqis
Nabilah

Huda

ArinaAqilah

Dayah
NurulAqilah
<-Erk.Betulkah ? Award buat Nurul Aqilah yang Qilazam tu .
Kak Aliya

Kak Yanie

Kak Yan

Kak Rara
Kak Ynn

Mez

Kak Syud

Geng Gempak Girang

Kak Nia
KakEmila
Kak AinMaisarah <-Bolehkah Kak Ain ?

Kak Aizam
Kak AininNaufal



Senang kata , semua yang menjadi followers Farah ! :D


Fuh ! Habis satu kes ! :) Kalau sesiapa nak ambil award ni , boleh ambil . Farah tak kisah . Cuma ,
Farah tak linkkan mereka lagii . Aduh ! Demn !


Sabar . Farah nak selesaikan tag . Nanti Farah buat 'slideshow'award . Boleh tengok . :P Malas nak letakkan di blog . Kalau tag tak apalah . :D





Peraturan:

1. Korang mesti jawab dalam bentuk tajuk rancangan, drama @ cerita.
2. Selepas selesai menjawab, korang senaraikan 10 orang yang korang nak kasi selepas ini..
3. Korang Mesti linkkan nama Mereka yang korang nak kasi.


1. Korang suka makan apa?
HanaHaniCoklatStrawberry

2. Korang sayang tak kat keluarga korang?
Nur Kasih

3. Apa cita-cita korang?
EmilEmelda

4. Apa haiwan kesayangan korang?
Wonderpets

5. Apa kereta idaman korang?
(Alaa..Tak tahulah..XD)

6. Apakah muzik yang korang minat?


7. Apa yang korang fikir fasal kawan korang?
La Dolce Amira

8. Korang ni gemuk ke kurus?
Cinta kolestrol

9. Korang pentingkan kecantikan tak?
(Takdak cerita yang berkaitan..Tak tau..XD)



10. Apa hobi korang?
Buletin Utama (Buletin Sukan tuu!)


11. Korang suka pi shopping & outing tak?
Jalan-Jalan Cari Makan


12. Kalau masa cuti korang buat apa?
Cuti-Cuti Malaysia

13. Korang sedang dilamun cinta tak?
Upik Abu & Laura



14. Apa yang buat korang tertarik untuk berBlogger?
(Aiyoo..Takdak yang berkaitan.Sebab suka blogging.Simple jerp jawab.Ampun Mez !!)


15. Korang ni seorang yang ceria ke, pemarah, pemalas @ sebagainya?
Kisah Kaisara

16. Apa prinsip hidup korang?

17. Korang suka muzik tak?
High School Mucial

18. Apa yang mesti ada dalam beg korang?
(Weh.XD Pening kepala.Tak tau. Bhaha.)


19. Apa yang mesti ada di sekeliling korang?
ManjaLara


20. Korang suka warna apa?
(Hijau tapi takdak lagu yang berkaitan..Wuu)


Saya dengan bangganya menge'tag':

ArinaAqilah
Nurul Aqilah
Dayah
Huda

Nabilah
Kak Balqis

Kak Syud
Kak Nia <-Tak ingat URL..Adeh ! Kak Nana
FaraCarina



Yeah ! Siap !Owh . Ada sikit melalut . Ekekek . Jangan marah ya Mez ! ;)



UPDATE ! 10:59 a.m.

Tag lagi !Dari Mez juga . :)

1. Apakah makanan kegemaran korang?
Masakan kampung(Ceh !)
Masakan ibu
Roti bakar

2.Apakah lagu yg last sekali anda dengar?
Take My Heart-Soko
Satu Harapan-Jacklyn Victor
Laskar Pelangi-??(Tak ingat !)


3.Anda pernah menaiki kapal terbang?
Pernah . Masa kecil. Mueheheh.


4.Kemanakah anda pergi menaiki kapal terbang?
Langkawi .:D


5.Apakah perkara yang paling menarik dalam hidup anda?
Nak jumpa Kak Ain Maisarah ! Wuu~

6.Tag lagi lima orang?

-Kak Balqis
-Nabilah
-Huda
-Dayah
-Qilah



7.Apakah yang dosa paling besar yang pernah anda lakukan?
Isk ! Degil pada ibu ! Taknak buat dah ! (Itu dah lama laa.. XP)

8.Anda lebih suka duduk di rumah atau pergi bersiar-siar?
Pergi bersiar-siar . Nak ikut ?

9.Anda mendapat berapa markah dalam "latest exam",hanya Bahasa Ingerris?
Ep ! Biarlah rahsiaaa!

10.Apakah harapan anda?
Menjadi anak yang solehah , menjadi orang yang berjaya dan macam-macam lagi sifat positif !


1.Kalau orang fitnah awak di depan awak,awak buat apa?

Diam diri , tak mo layan . :)

2.Cita Cita awak?

Saya Doktor !

3.Buku yang paling BEST yang pernah awak baca?

Aku Mahu , Impiana,SPR,MM,DYn Hai Suria

4.Suka Blog Siapa?

Farah suka blog semua orang !

5.Berikan 3 sebab mengapa awak sayang ibubapa awak?

Mereka telah menjaga saya
Mereka yang tampung pembelajaran saya
Mereka orang yang perlu saya hormati

6.Awak suka x mencari pasal dengan musuh?

Tak suka . Kalau orang cari fasal , bertekak jerp. XP




Nenek datang malam nanti ! :D Ada berani ? Kalau siapa nak datang rumah bolehhh .. :P Bhaha . Esok nak ke KLIA .



13 ulasan:

♥Nurul Aqilah Binti Suhaizam♥ berkata...

haha...DJ,thanks bagi qila award..betullah nama ttu...nway,award unt kamu ada skali

DJ Farahani berkata...

Nurul Aqilah,


Okey ! Untuk kamu selesai ! Kejutkan dayah! hihihi . :P Cakap kat dia ada awards ! :) Nasib baik betul ejaan nama . Fuhh ! :D

pRiNcEsS yAnIe berkata...

DJ. Hmmm nak mintak tunjuk ajar sket.
Cam ne awk buat icon gambar pokok tu?
Nk buat jugak tp x tau larh.
Cm ne erk?
Nanti ajarkan ye...

nurul huda ibrahim berkata...

untuk ku?
bhahaha
tapi huda lambat masuk blog tau!
tag tu untuk huda kew?

DJ Farahani berkata...

Princess Yanie ,

Farah ambil di sini . http://www.chokilala.com

:D

DJ Farahani berkata...

Huda,

Haaa ! Yaa . Untuk hudalah . Ambil . Ada tagiee untuk huda . mungkin dua , kot . bhahahahahaha!!!

MeZ berkata...

Hehehe... mungkin merapu sikit tag yg berkaitan tajuk rancangan tu.
MeZ pakat tulis je. hehehe. :p

pRiNcEsS yAnIe berkata...

Klu nak buat gamba lain tahu x?

DJ Farahani berkata...

Mez,


Hahaha . Sangat susah nak buat dowh ! :DD

DJ Farahani berkata...

Princess Yanie,

Ada banyak gambar kat situ.:)

MeZ berkata...

Thanks bagi award... MeZ dah update dah. :)

DJ Farahani berkata...

Mez,

Okkey Mez . Nanti Farah jenguk okey ! :D

nurul hidayah roslan berkata...

Salam farah,

thanks for awards!!