Rabu, 3 Jun 2009

Kelas Tambahan;)

Assalamualaikum,





Mesti ada yang kelas tambahan,tuisyenn.Lainlah kalau yang tak sekolah.Macam Kak Ynn,Kak Rara dan lain-lain.Kerana mereka tidak bersekolah lagi.;)Dah tamat dahh..Kan?Kan?

Hari ni,entri mahu berkata-kata sebentar.*Err.Bukan entri yang berkata-kata ya.Tuannya yang menaip.Bhaha.
Hari ni terlast Farah ke kelas tambahan.:'(Sungguh sedih kerana tidak ada yang boleh hilangkan bosan.Tapi,yang lain mesti tak mahukan?Haha.Jangan nak lebih cerdiklah
Farah.Hehe.Tapi,betul apa.Sejak ada kelas tambahan,cuti sekolah rasa macam tak bosan.:)Betul !!Tak tipu.:P

Hik.Masa hari terakhir kelas tambahan memeng best.Kitorang main tiang-tianglah(Err.Permainan rebut tiang.Haha.),gotong royong kelaslah.Huhu.Tapi,seronok pun ada.Rasa nak buat lagi.;)

Gotong royong tadi memang best.Farah lap tingkap.Adalah punya 1,2 inci habuk tu.Lenguh tangan.Farah tak basahkan kertas tu sebab kalau basahkan,nanti habuk dia tak nak terbang.Guna kain lap lagi bagus.;DTapi tak ada lahh.

Apabila cikgu berkata sambung gotong-royong, 'Yay!!'.Bunyi satu kelas.Tak ada yang tutup telinga.Semuanya yay.Iyalah.Dah lama tak buat gotong-royong.Terakhir bila tahun 3.Rindunyaa!:)

Kelas tambahan semuanya jadual sama.Maklumlah,Farahkan budak baru masuk kelas tambahan.Sebelum ni,tak pernah masuk tuisyen.Entah kenapa.Mungkin tak mahu balik lambat kot.Huhu.

Bhaha.Terasa kelakar bila baru masuk kelas tambahan.*Err.Farah perli diri sendiri.Mulanya rasa terpaksa,bila dah rasa,rasa nak melompat sebab best sangat.Best sebab ramai tak datang.Haha.Boleh tukar tempat kan cikgu?Boleh?Boleh?(.__.)

Banyak betul fasal kelas tambahan ni.Malas rasanya nak taip panjang-panjang.Hik.Memang-memang.Entah kenapa.

PS:Siapa masuk Kumon dan seangkatan dengannya?Kelas malam.Boleh jugaa!

10 ulasan:

nabilah berkata...

wah!!bestnyer!gotong royong??nk join jgak..(tpi dh abis):(.

DJ Farahani berkata...

Nab,

Hihi.Itupun lepas dengar pegumuman.Haha.Memang best.Tapi satu kelas jelah.:D

nabilah berkata...

hahaha!!:D..cmburu nih..;p

DJ Farahani berkata...

Nab,

Tak payah cemburu.Werk!Haha.:PKena lap tingkap.Habuk punyalah tebal.Dah lama tak cucii..

Yanmie berkata...

farah cuti sekolah nie jgn nakal2 tau!

DJ Farahani berkata...

Kak Yan,

insya-allah.Haha.:)Thanks ya Kak Yan sebab sudi visit blog!:DHarapnya Kak Yan sehat selalu.

MeZ berkata...

Kalau kelas MeZ semua org pakat cabut lari kalau ada gotong-royong. :p

DJ Farahani berkata...

Mez,

Haha.Kenapa?Tak suka?Kawan-kawan Farah sangat pelik.Dulu tak mahu gotong-royong.Sekarang nak pula.Haish!

Kak Nia berkata...

Farah.. Kak Nia juga sudah tamat sekolah!! Tapi, Kak Nia lebih sukakan zaman sekolah Kak Nia.

Sebab sekolah adalah best!! heheh
Nanti Farah akan faham apa maksud Kak Nia bila Farah sudah tamat sekolah nanti.

By the way, sayang.. Kak Nia sudah updated blog.. Jom terjah blog Kak Nia..

DJ Farahani berkata...

Kak Nia,

Wah!:DKak Nia dah tamat sekolah!Kenapa tak bagitahu?Haha.Memang best zaman sekolahkan?Biarpun penat.Okey,Farah faham.:P

Okey!Nanti Farah datang yaa!;)