Jumaat, 19 Jun 2009

Skema kah Aku ? Budak Skema ?


Assalamualaikum ,



Eh ? Budak skema ? Siapa yang dinyatakan tu ?? Haha . Tu Farahlah . Sudah tukar style . Berkaca mata . Oh ayah ! Bila nak update gambar ? Hoho . Farah kelakarlah bila berkaca mata . Boleh bayangkan tak ? Muekekeke . :P


Farah rasa skema pula bila pakai spek mata . Mez dah pakai ? Kak Nia , akak pun dah pakai ? :D Cuma Kak Nia , orang berkaca mata tak mungkin comel . Muehehhe . ;P Perasan pula .


Hoh ! Farah budak skema ! Apakah ? :P Jangan percaya cakap budak kecik yang suka melalut ni . Ekekek . ;)



Yaa , betul . Sebab , bila spek mata longgar , mesti Farah tekankan spek mata ke dalam . Macam Melah Melia . Hohoh . Siapa buleh percaya ? Mengaku cepat ! >__<



Budak nerd , yeah ? Huu . Ada sesetengah kata comel , ada sesetengah kata spek mata cantik . Huh ! Apa kes ni ? Spek matakah ? Tadi Kanta mataa !!



Spek mata , Farah sudah pakai spek mata . Okeylah daripada dulu . Cuma kawan Farah kata , Farah dengan dulu tak lain . Sama . ;D


First time pakai kaca mata . Power tak tinggi . 100 lebih tu jerp . 130 ataupun 170 . Tak dak ingat . Tapi ,Dayah terkejut owh bila Farah pakai spek mata . Jumpa Dayah tadii !!


Farah : Kak Dayah (Ataupun Dayah) !
Dayah : Menoleh ke belakang
Farah:Kak Dayah
Dayah:Memandang pelik kearah Farah .
Farah:Kak Dayah , ni Farahlah ! :D
Dayah:Eh?Dah pakai spek mata?


Woah . :P Sangat malu dowh . Cehh !! :P


Cess ! Gambar ! Lambat upload ! Tu semua ada kaitan ! Grrr ... *=__= Bila nak upload ? Cit ! :P

6 ulasan:

MeZ berkata...

MeZ memang dah pakai cermin mata. Hahaha.. Tapi depa cakap MeZ tak skema sebab ada la mcm samseng sikit je. SIKIT JE. :p
thanks sebab ckap MeZ rajin comment. hehehe

MeZ berkata...

samseng tu bukan macam buli okay...

DJ Farahani berkata...

Mez,

Hahaha . Takdanya Farah nak kata Mez "samseng". Adakah patut ? :P
Mez bercermin mata ? Sepp ! :D

Tapi taklah seskema . :P

DJ Farahani berkata...

Mez,

Okey . Farah tahu . Mez bukan samsengg ! :D

nurul huda ibrahim berkata...

heheh
tu kah cermin mata farah?
hmm..
huda ni pown nak g menara optometris kat warta.
hehe
nak cek mata
belom gi lagi
tunggu ayah balik..
D:

nurul hidayah roslan berkata...

Salam farah.

huuu..mmmng kak dayah terkejut tgk farah pakai!! keh3 take care dear