Rabu, 10 Jun 2009

Selamat Hari Lahir NurulUyun !!

Assalamualaikum ,





Hari ini,seperti yang diumumkan adalah hari jadi NurulUyun.Hehehe.Happy Birthday yang ke 13 ya Nurul ! Hopely tahun ni,belajar sungguh-sungguh.Hehehehh.:D



Hahahahha.Tak mau buat celebration ke ? Nanti Farah datang Kepong , bawakan satu benda.Kita kongsi samsama.Jangan kedekut.Nurul,Farah dah bagitau kan ? Kamu semua cubalah teka dan pasti itu bukan benda.Huhuhu.:P



Nurul,kamu dah 13 tahun!Farah dah 10 tahun!Nad masih 13 tahun dan Ain pun masih 9 tahun!Apa kes?Hahahah.Nad,hari lahir 30 Jun ke Julai?Nak tanda ni!Ain oh Ain!Hari lahir bila?Nanti Farah nak buat macam Nurul.Tunggu Farah balik ke Kepong pada malam Jumaat.Takutkan?Buwerrkk.:D


Klik sini untuk ke blog geng kami.



Nurul Ain!Jangan gaduhgaduh dengan kakak!Nanti marah kakak tak mau kawan nanti.Huhu.Tak tenteram Farah dan Nad nanti!O`oh!Jom pakai baju oren!Persatuan Eron.Hahaha.



Persatuan itu Nad yang bina.Masa tu,kami pakai baju oren sebab Nurul yang suruh.Bila ,kami pakai,Nad tubuhkan persatuan Eron.Sebenarnya oren ya kawankawan!Jangan keliru.Kami terbalikkan oren tersebut.Hihihi.


Nurul!


Semoga panjang umur dan murah rezeki!Ingat tugas sebagai kakak.*Dia sendiri pun kakak. Nanti Farah bagi coklat ya.Kita kongsi samsama!Hohohoho.Jangan bagi Fariz.:PDia nak nanti.Bhaha. :P





Kredit:Kak Balqis ;)


Ingat pesanan tu ya
Nurul!:DHuhuhu.:)Selamat Hari Lahir!;)


12 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

hapi befday nurul!!

Farahani berkata...

Nab,


Hahaha.Mesti dia baca komen Nab terharu.Nanti Farah chat ngan dia.:DHoho.

M E Z berkata...

Happy Birthday Nurul.

Farahani berkata...

Mez,

Okey.Thanks.Nanti Farah hantar kat dia.;)

Tanpa Nama berkata...

camne girls generation tuh..:)

M E Z berkata...

nabila. blog Nabila wat privite balik ke..

Tanpa Nama berkata...

kak mez,nnti nbilah invite akak!:D

M E Z berkata...

thanks nabila..

Nur Qurratul Ain-i berkata...

Hani,kesian kak balqis,
awak ambil post dia.Tapi tape,awak da minta izin kan?

Farahani berkata...

Nur Qurratul Ain-i,

Ya,saya sudahpun kreditkan Kak Balqis.:)Jangan risau.Kalau saya ambil post orang,saya mesti kredit Kak Balqis.:D Terima kasih sebab sudi datang ke blog saya yang tak sebearapa ni.

Farahani berkata...

Maaf,

Saya mesti kredit orang yang telah saya ambil post tersebut.Salah pula.:)

Nur Qurratul Ain-i berkata...

Ooh,tape tape.Saya tak salahkan awak.Saya tau,awak tak macam sesetengah blogger yg asyik jadi copycat.Maafkan saya ye.