Selasa, 2 Jun 2009

Stressnya !




Assalamualaikum,

Cehhh!!Dah mula stress-stress pula.Memang semalam main komputer rasa stress.Huhu.Tapi,bukan stress betul-betul.Dan bukan tipu-tipu.Haha.Dua ayat berbeza dan berlainan.Kamu semua pernah stresskan?Stress apa?:DD

Kali ni,Farah tak begitu stress.Tapi nak cakapkan fasal stress.Apa itu stress?

Stress adalah satu tekanan.Farah,kalau dah buat banyak kerja,dikacau orang,masa tu Farah mengamuk.Bhaha.Farah berkata betul.Huhu.

Tapi,Farah sekarang tak stress dahh.Farah dah okey.Cuma,penat sebab balik kelas tambahan.:)Best apa masuk kelas tambahan.Wajib datang.Betul tak Dayah? Ehh,baru je jumpa tadikan?Tapi,dah lama sikitlah.Hohoho.:PDekat kolamkan?Aish,tukar topik pula.*__*

Tapi,Farah rasa stress berbahaya.Sungguh!Isk.Tapi,jangan lebih-lebih pula.Nanti,lagi teruk.Huhu.

Yaa.Kawan-kawan,pernahkan kamu mengalami stress?Atau tekanan?Kenapa?Ishh..Banyak tanya pula.Terasa kecilkan diri ini?Bhaha.:P

Err.Pernahkah anda semua stress?(Heih!Dah berapa kali mahu tanya?)

*sedang berulang-alik untuk membuka lampu.bhaha.benda tu pun mahu ceritakah?:PLOL!!

Tapi,entri ni diedit.Tadi punya entri sedih sangat.Haha,nak katakan sedih tu,tak adalah sangat.Cuma,masa taip tu,adalah stress sikit-sikit.Wah.Kecil-kecil dah stress ya?Tapi ,adalah.:)Ngee.Hari ni,being ceria sikit.Tak mahu sedih-sedih.Nanti tak ada orang sudi baca.Hehe.:P

Yaa.Siapa terasa begitu stress terhadap kerja di office,rumah dan lain2,kawan-kawan bolehlah klik lagu disebelah.Tenangkan minda.Tarik nafas.Jangan fikirkan fasal benda yang boleh membuatkan anda stress.Okey?>___<

PS:Nabilah,Farah tak tahulah nak buat banner bergerak tu.Cuba tanya orang lain.Mungkin mereka tahu.:D




6 ulasan:

MeZ berkata...

MeZ x stress sangat hari ni @ mungkin tak langsung..
lagipun MeZ tak sabar tunggu esok sebab MeZ ada reunion ngan kawan2
Bestnye.. :)

DJ Farahani berkata...

Mez,

Wah.Reunion!Best!Best!:D
Eloklah Mez tak stress.Samalah dengan Farah.Hehe.:P

Geng Gempak Girang! berkata...

Salam,

(Ini adalah orang yang sama.Tetapi menggunakan profile gengnya.)Ya.Pernahkan kamu semua stress?

DJ Farahani berkata...

GengGempakGirang,

Err.Pernah.;D

nabilah berkata...

stress!!hahaha...relaxla farah...ambik nafas;)

DJ Farahani berkata...

Nab,

Haha.Hari ni tak stress dahh..:DOkey dahh..:P