Isnin, 22 Jun 2009

Maaf ! Blog Ditutup ! :P

Assalamualaikum ,

Mesti semua orang bengangkan ? Kenapa blog diprivate buat sementara waktu ? Hahaha . Nak edit blog daaa ... Jangan mara . ;) Hahahahaha ...



Et ! Semuanya dah barukan ? Sudah bosan la yang lama . :) Tukar baru . Lagu baru , shoutbox baru , semuanya baru ! Tapi ada satu je yang tak baru . Gambar !!!!! :P


Heheheheheh . :P *Asyik tersengih je .



Cuma , ada benda yang perlu diedit lagi . :D Sangatsangat minta maaf . Heh ? Apa kess ??? :P
Farah dah selesaikan semuanya . Banner tak payah risau . Dah siap . :D Nab , kata banner tak menjadikan ? Nanti tanya Farah kat YM ya ! :)


Erp . =D Sangat berpuas hati dengan layout ni . Tak payah nak jealous dahh . Just a plain n simple blog ! Mungkin ada orang yang lebih 'terer' daripada Farah . Farah cuma mahu belajar berblogging . :D Hehehehehe ..


Yup ! Dengan rasa bangga , Farah tak privatekan blog . Kawankawan kalau nak masuk , boleh jee .. Masukla . Hehehehe ..


PERGH ! Memang mencabar betul nak editedit blog . Huuuhhh ..Sekolah semua dah okeyla . Sangat tidak kecewa pada minggu ini . =)

11 ulasan:

Siti.Khatijah berkata...

budak 10 tahun yang genius ! :D

DJ Farahani berkata...

Kak Siti ,

Weh ! Jangan puji . Hahaha . :P

MeZ berkata...

Betul3. genius!!

DJ Farahani berkata...

Mez ,

Janganla puji lagi . Just a plain girl laa .. XP

nabilah berkata...

good girl!genius girl!bijak girl!
beautiful girl!
chantek layouts!;)

DJ Farahani berkata...

Nab ,

Aik ? Ikut juga diorang neh ? :PP Hahahahahahahahha.... <-- Anak dara ! Ishish ..

Makasih nab ! Just a plainplainplain template . ;)

nabilah berkata...

hahah!!itu benar tau!tak nak tipu..:D!

MeZ berkata...

that right..
HAhhh! gambar bila nak kasi tunjuk...
Lama MeZ ternanti-nantikan..

DJ Farahani berkata...

Nabilah ,

Apa bukti ? Haha . Tak tau .

DJ Farahani berkata...

Mez ,

Alamakkk !!! Tukang tengok gambar baru dah minta !! Lariiii !!! :P

Tengoklah Mez . Ayah Farah dari haritu tak mao juga upate . Sadisss !!! :PP

MeZ berkata...

rasa-rasa semua org nak tengok gambar Farah. Mesti comel kan. :p